jeudi 6 novembre 2014

Camel Coat ...






Manteau :Pull and bear
Robe :Mango
Boots: Minelli
Lunettes:Guess

18 commentaires:

  1. Très joli tenue, j'aime beaucoup l'ensemble, j'aurai jamais cru que le camel et la marinère irait ensemble.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Le camel et la marinière une de mes combinaison préférée ;)

      Supprimer
  2. moi aussi j'adore l'ensemble, les bottines Minelli sont canons!



    www.letiziabarcelona.com

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Les bottines je les ai pris l année dernière en solde a -50% :)

      Supprimer
  3. J'adore malika ��

    Lamia
    http://www.ginger-chocolateandhoney.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  4. Beautiful look!!!
    would you like to follow each other? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you so much for your visit!! I follow you with GFC and Bloglovin!
      Have a nice day!! and my like in bloglovin for you too!!!:)))

      Supprimer
  5. I love your coat! You look beautiful, I love your blog. I'm following you now on gfc and bloglovin. Checkout my blog and if you like it follow me too. Let's keep in touch! :D

    http://perlasancheza.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  6. J'adore ton manteau il est superbe.
    Bisous
    http://lessecretsdemary.com

    RépondreSupprimer
  7. Olala mais je suis fan de ton manteau ! La couleur est vraiment sympa pour la saison :)
    Bisous

    RépondreSupprimer
  8. Incredible style and blog! :)

    I would like to invite you to my blog! I would be so happy if we support each other on GFC, Facebook and maybe Instagram! I will support you right back, just let me know!

    Blog | Facebook Page | Bloglovin | Instagram

    RépondreSupprimer
  9. I love your style :)

    www.hannahjanewilliams.co.uk

    RépondreSupprimer
  10. great style! i love the coat..you look so pretty!
    i would be so happy if we support each other on gfc.i will support you right back , just let me know on my blog:)

    jolahogg.blogspot.ie

    RépondreSupprimer
  11. Et voilà je suis jalouse !! C'est exactement le style de manteau que je cherche depuis quelques semaines !!! En tout cas il te vas très bien !

    http://idees-de-look.com/

    RépondreSupprimer

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...