mercredi 17 octobre 2012

Outfit of the day....

Je ne sais pas vous, mais pour ma part je hais l’hiver.
Autant l’automne et sa fraîcheur pourquoi pas… mais lorsque la température commence sensiblement à descendre, que le nez devient rouge et que le froid nous pique le visage, là je dis NON.
Donc je profite au maximun de mes shorts d 'été avant de les ranger au fond de mon placard, et dieu merci la chaleur est toujours présente à agadir ;)
WEARING: Top&Short:Zara, Bag:Balenciaga, Sneakers:Isabel marant

17 commentaires:

  1. I love your shoes instead ^^
    fantastic ^^
    kiss and have a nice day

    new post

    http://simplelifeve.blogspot.it

    RépondreSupprimer
  2. J'adore ce look!!
    very nice post!
    kisses

    RépondreSupprimer
  3. Toujours "In" ma Malika !! Of course we will see each other !! Avec plaisir !!
    Bisous
    Lamia
    http://ginger-chocolateandhoney.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  4. Bnj malika...je te suivi dejà depuis longtemps!! j'aime ton style...this look is amazing..SURTOUT LES CHEVEUX!! moi aussi j'ai une balenciaga.. with LOVE SARA <3

    RépondreSupprimer
  5. I adore you so much, every time I look at you I can't take my eyes off.

    RépondreSupprimer
  6. Thank you so much honey! Great outfit and photos :)
    Of course I would like to follow each other, I'm following you, hope you do the same
    x

    http://be-your-own-hero-now.blogspot.pt/

    RépondreSupprimer
  7. J'adore les sneakers =D

    Merci pour ton commentaire, j'aime beaucoup ton blog ! Je te follow :)



    xx
    Lucie

    RépondreSupprimer
  8. Beautiful blog you have! J'adore! Et moi, non, j'adore hiver... mais c'est parce que c'est mon anniversaire en decembre et puis j'adore la fete de noel. En janvier et fevrier je commence aussi à detester l'hiver un peu ;)
    Loving your neckless!

    RépondreSupprimer
  9. OMG - this look is amazing! love your necklace and sneakers, sure :)

    let's follow each? let me know in my blog, i return soon!

    Kisses*

    RépondreSupprimer
  10. i want your super awesome sneakers! you look so stunning! <3

    Letters To Juliet

    RépondreSupprimer
  11. Tu es canon ma belle ! Ce top est super jolie

    RépondreSupprimer
  12. you are wonderful .. i follow you!!!

    RépondreSupprimer
  13. Hello! I am contacting you from the online magazine Fashion Blogger World Magazine. I'll take care of the "As lead" is to choose a piece of trend and see what other bloggers are, in this case I chose the Isabel Marant Sneakers, you look in this outfit, I wanted to ask your permission to publish this photo in the magazine, of course, see a direct link to your blog.

    I await your response yania.pm@gmail.com

    RépondreSupprimer

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...