vendredi 13 janvier 2012

Burgundy ...again!

Outfit of two days ago, I was planning to go outside to make some outfit shots but i changed my mind .Wearing my burgundy jeans again! Really like the color, I think this color is my favorite this winter;)

22 commentaires:

  1. I love this color, it's the best for winter time, I'm agree with you :)
    Kiss by B.
    http://www.mademoiselleb.com/

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you Mademoiselle B :) Big kiss for you too ...

      Supprimer
  2. très jolie tenue ma belle.
    J'adore cette façon de porter la veste, et ton chignon a l'air parfait.
    Des bisous.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Merci Hasnnnnna :) mon chignon a peut etre l air parfait ms crois moi il n est pas parfait :D

      Supprimer
  3. i love the burgundy. it's kind of reminds me of wine, so beautiful


    Escape

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Thank you Annika for your sweet comment :)

      Supprimer
  4. MMMMMMMAAAAGNIFIQUE !!!!!!!!
    moi je craque pour la veste <3 <3 <3

    RépondreSupprimer
  5. love the way you combined white blazer with white shirt and splash of gold!!
    xxo

    RépondreSupprimer
  6. Her look beautiful, I love that color of the pants, super trendy.
    I loved your blog, I'm following. kisses
    www.missabreu.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  7. Tres belle photo portrait de toi. J'aime ce new look

    xx

    RépondreSupprimer
  8. love your blazer!!!

    Check my blog and if you like, follow me...I'm happy to do the same!

    xoxo
    Faby

    COME AND WIN A LOVE DRESS

    RépondreSupprimer
  9. J aime bcp , le fait de porter sa chemise boutonnée avec un colier jtrouve ça très chic !!! tu es so chic !! kissss kisssss

    RépondreSupprimer
  10. Très joli look surtout avec the bun sur tes cheveux ;)
    Sinon, le burgundy est devenu la couleur préférée de Malika aussi, il paraît que vous êtes soeurs de goûts aussi :D

    Malika & Hanae
    xoxo

    RépondreSupprimer

Google+ Followers

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...