istanbul day 2 and 3 !

Salut les filles!
Les 2eme et 3eme journées à Istanbul étaient de trés belles journées, et la météo a été parfaite!
J'ai fait quelques achats (beaucoup d'achats :-) ) que je vous montrerai dans mon prochain post. Aussi nous avons profité des nuits de cette magnifique ville ou les gens ne dorment jamais :) 
S'il vous arrive de visiter Istanbul, vous devez vous rendre à l'avenue Istiklal, où vous trouverez définitivement vos magasins préférés et des pubs branchés ...
J'espère que vous apprécierez les photos ...
A demain!!


Hello girls!
The 2nd and 3rd days in Istanbul were very beautiful days and the weather was perfect!
I did some shopping (a lot of shopping :-)) that I'll show you in my next post, and we enjoyed nights in this beautiful city where people never sleep:)
If you happen to visit Istanbul, you should go to Istiklal Avenue, where you find all your favorite stores and a lot of stumbling pubs ...
I hope you'll enjoy the pictures ...
See you tomorrow!

















7 commentaires

  1. i like ur blog so far.. keep up the good work!
    u can follow me on
    www.stylecause.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  2. J'adore tout tes looks !
    J'espere que tu passes d'immorables instants a INSTANBUL

    RépondreSupprimer
  3. WOW!!!amazing pics!!!!
    i totally love this post :D

    RépondreSupprimer
  4. de magnifiques photos, merci à toi, de nous les faire partager, c'est vraiment très gentil..
    J'aime beaucoup tes looks

    RépondreSupprimer
  5. Waw, c'est bon, un peu de jolie nourriture et tu ma convaincue !! Ce post est super pour la gourmande que je suis !

    Bon séjour !

    Adjila

    RépondreSupprimer
  6. Wow, you look so beautiful! I love your outfits!!! Istanbul looks amazing, I wish I could go there right now! Thank you so much for visiting my blog and for your lovely words:)

    Kisses,
    Annabelle
    http://vivaluxury.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  7. what an amazing blog..if you want we could
    follow each other..letnme know...;)
    xoxo2befab

    RépondreSupprimer